PRINGLES | Home sweet home

De Pringles-fabriek in Mechelen vierde in 2021 zijn 25-jarig bestaan. Sinds de oprichting speelt de Mechelse productie-eenheid een pioniers- en leidersrol; hun innovatieve aanpak en werking wordt nu wereldwijd binnen de Pringles groep toegepast.

De fabriek produceert meer dan 100.000 ton Pringles per jaar en exporteert naar meer dan 40 landen in Europa, het Midden-Oosten en Noord-Afrika. De productie loopt 24 uur per dag, 7 dagen per week. Het Pringles-team wil zijn producten, de infrastructuur en de impact op het milieu steeds ‘groener’ maken.

En wat met de aardappel?

Het merendeel van de aardappelleveranciers komt uit België of uit de buurlanden. Niet van verder weg.

Want ook al stuurt de smaak van Pringles je naar een ander sterrenstelsel, het is altijd goed om thuis te komen!

Het Mind popping effect

Sinds 2019 heeft Pringles niet alleen aan de verpakking gewerkt, maar ook de producten

zelf werden gefinetuned door de hoeveelheid zout in de best of te reduceren. Het innovatieve bedrijf is erin geslaagd een gemiddelde zoutvermindering van 23 % te realiseren bij de 6 belangrijkste smaken: Original, Sour Cream & Onion, Hot & Spicy, Texas BBQ, Paprika en Classic Paprika.

En natuurlijk met behoud van de authentieke smaakintensiteit.

Via de eigenzinnige Mind Popping-campagne toont het merk nu dat Pringles veel meer is dan een snack! Het is een gepersonaliseerde snackervaring!

Voor meer beelden

Media gallery of Pringleshttps://pringles.prezly.com/media

Voor meer info's

Anne-Sophie Mathieu

Communication Wizzard

Get updates in your mailbox

By clicking "Subscribe" I confirm I have read and agree to the Privacy Policy.